Thursday, December 31, 2015

ဘ၀၀ဋ္ေႂကြး ေျပးမလြတ္သာ

          အေၾကြး(ဘ၀၀ဋ္ေႂကြး)
=======
စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ၾကီး သက္ေတာ္ထင္ရွားရွိစဥ္အခါက လူဆုိးလူမုိက္ၾကီး ဦးျမေမာင္ဆုိေသာ သူသည္ သတိသံေ၀ဂရကာ ဆရာေတာ္ၾကီးထံ ရဟန္းအျဖစ္ ခံယူလ်ွက္ ၀ိပႆနာတရားမ်ား ရွဳပြားရာ (၇)ရက္မွ်ျဖင့္ ရဟန္းကိစၥၿပီးေတာ္မူသည္။

တေန႔.. ည(၁၁)နာရီခြဲခန႔္ ကုဋီသုိ႔သြားေတာ္မူေသာအခါ အသင့္ေစာင့္ေနေသာ လူဆုိးမ်ားက ဦးမဏိသာရအား ဖမ္းဆီးဆီးၿပီး ဂူအတြင္းသုိ႔ ယူေဆာင္သြား၏။
ပါးစပ္အတြင္း အ၀တ္မ်ားပိတ္ဆုိ႔ကာ ၾကဳိးမ်ားတုတ္လ်က္ အရွင္လတ္လတ္ မီးရွဳ႔ိၾက၏။

ပါးစပ္အတြင္း အ၀တ္မ်ားပိတ္ဆုိ႔ထားသျဖင့္ ႏွဳတ္္ျဖင့္ အကူအညီေတာင္း၍ မရသျဖင့္ စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ၾကီးအား မေနာျဖင့္ေလ်ာက္ထားကာ သမာပတ္၀င္စား၍ ေနေတာ္မူ၏။

ထုိအေၾကာင္းကုိ ဆရာေတာ္ၾကီးသိေတာ္မူသျဖင့္ စည္မ်ား တုံးေမာင္းမ်ား ကုလားတက္မ်ား တီးခုိင္းေတာ္မူရာ ဂူအတြင္း တရားထုိင္ေနၾကေသာ ေယာဂီ မ်ား အထိတ္တလန္ ႔ျဖစ္ကုန္ၾက၏။

ဂူအျပင္သုိ႔ ထြက္ၾကည့္ရာ ရဟန္းတပါး တရား၀င္ေနေသာ ဂူအတြင္း မီးမ်ားေတာက္ေလာင္ ေနသည္ကုိ ေတြ႔ျမင္ရျဖင့္ ၀ုိင္း၀န္းကာ မီးၿငိမ္းသတ္လုိက္ရ၏။

ဦးမဏိသာရကား မီးရွဳ႔ိခံရစဥ္ သမာပတ္၀င္စားေနသျဖင့္ မီးအပူရွိန္ အဟပ္ခံရသည္မွအပ မည္သည့္ဒဏ္ရာမွ်မျဖစ္။ ဤကား ပထမအၾကိမ္ ၀ဋ္ေၾကြး ေပးဆပ္ ရျခင္းျဖစ္၏။

ဒုတိယအၾကိမ္တြင္ကား မနာလုိ ၀န္တုိသူမ်ားက ဖမ္းဆီးၿပီး ဓားႏွင့္၀ုိင္းခုတ္ျခင္း ခံရျပန္၏။ သည္းခံၿပီး သမာပတ္၀င္စားေနသျဖင့္ ၾကီးက်ယ္ေသာ ဒဏ္ရာမ်ားမရဘဲ မျဖစ္စေလာက္ ျမက္ရွရာမွ်သာ ဒဏ္ရာရ၏။

တတိယအၾကိမ္တြင္ကား ျမင္းၿခံနယ္ ဆီမီးကန္ရြာမွာ ၀ါဆုိ၀ါကပ္စဥ္ လူဆုိးမ်ား၏ ဂူပိတ္မီးရွဳိ႔ျခင္း ခံရျပန္၏။အသက္မေသ လြတ္ေျမာက္ခဲ့ျပန္၏။
စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ၾကီးက.. “ ဦးပဥၥင္း..သူ႔အေၾကြးရွိရင္ဆပ္လုိက္ပါ၊ကုိယ္ကလုပ္ခဲ့မိၿပီကုိး”ဟုသာ မိန္႔ေတာ္မူ၏။

ဦးမဏိသာရကား မိမိ၀ဋ္ေၾကြးအေၾကာင္းကုိ မိမိကုိယ္တုိင္ဆင္ျခင္၍ သိၿပီးျဖစ္သျဖင့္ အထူးမတုန္လွဳပ္။ဓမၼသံေ၀ဂယူကာ တရားႏွလုံးသြင္းေတာ္မူ၏။
ဦးမဏိသာရကား ၀ဋ္ေၾကြးၾကီးသေလာက္ သမာဓိအား ေကာင္းေတာ္မူေသာ အံ့ဘြယ္ရဟႏၱာ တဆူျဖစ္ေတာ္မူ၏။ ထုိ ဦးမဏိသာရအေလာင္း ဦးျမေမာင္ကား လူ႔ဘ၀ က အလြန္ဆုိးေပေသာသူ ျဖစ္ခဲ့၏။
ဇနီးမယားခုႏွစ္ေယာက္ယူ၏။ ဇနီးမ်ားအားလည္း ႏွိပ္စက္ေလ့ရွိသည့္အျပင္ မိမိဇနီးမ်ားႏွင့္ သကၤာမကင္းသူမ်ားကုိလည္း ခ်မ္းသာမေပး၊ သတ္ျဖတ္ေလ့ရွိ၏။

ဦးျမေမာင္သည္ လူ႔ဘ၀က လွည္းအငွါးလုိက္စားၿပီး အသက္ေမြး၏။
ႏြားမ်ားကုိလည္း အလြန္ႏွိပ္စက္ခဲ့၏။လွည္းတုိက္ရာတြင္ ၀န္ႏွင့္အားမမွ်၍ ကုန္းအတက္တြင္ ႏြားမ်ားမရုန္းႏုိင္ဘဲ လဲက်၏။ ဦးျမေမာင္ကား သနားျခင္း ကရုဏာကင္းမဲ့စြာျဖင့္ ဆဲဆုိၾကီးေမာင္းလ်က္ ႏြားမ်ားအား တုတ္ႏွင့္တအား ရုိက္၏။ 

၀န္အေလးခ်ိန္ေၾကာင့္ ႏြားမ်ားမထႏုိင္သည္ရွိေသာ္ ေကာက္ရုိးမ်ားကုိ ႏြား အေပၚစုပုံၿပီး မီးျဖင့္တုိက္ခဲ့၏။
ယခုေနာက္ဆုံးဘ၀တြင္ မိမိ၀ဋ္ေၾကြးမ်ားခံရသည္မွာ မိမိျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ ထုိအကုသုိလ္ကံမ်ားေၾကာင့္ သာျဖစ္ေၾကာင္းကုိယ္တုိင္လည္းသိရွိေတာ္၏။
စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ၾကီးကလည္း သိရွိေတာ္မူ၍ အထက္ပါအတုိင္း မိန္႔ေတာ္မူျခင္းျဖစ္၏။
အလားတူ စြန္းလြန္းဆရာေတာ္ၾကီးလည္း မီးရွဳိ႔ခံရဘူး၏။ ည ခုႏွစ္နာရီ အခ်ိန္ေလာက္ တြင္ ရြာနီးေက်ာင္း ဘုန္းၾကီးတပါး လာပင့္သျဖင့္ လုိက္ပါသြားရ၏။
အေတာ္ေ၀းေသာ လယ္ကြင္းတေနရာသုိ႔ ေရာက္ေသာအခါ.. “ကုိယ္ေတာ္ ရဟႏၱာဟုတ္ မဟုတ္ သိေရာေပါ့”ဟု ပင့္လာေသာ ဘုန္းၾကီးကေျပာ၏။
ဒကာတဦးက ေရနံဆီပုန္းကုိဖြင့္သျဖင့္ ေရနံဆီအနံ႔ရေသာအခါ မိမိအား မီးရွဳိ႔ေတာ့မည္ကုိသိသျဖင့္
“တနာရီအတြင္း ငါ၏ခႏၶာကုိယ္ မပ်က္စီးပါေစသတည္း” ဟု အဓိဌာန္ၿပီး နိေရာဓသမာပတ္ ၀င္စားေတာ္မူ၏။
ေရနံဆီေလာင္း၍ မီးရွဳိ႔ခံရေသာ္လည္း ဆရာေတာ္ၾကီးကား ဘာမွမျဖစ္။ ပကတိအတုိင္းသာရွိ၏။
၀ဋ္ေၾကြးရွိ၍ ခံၾကရျခင္းသာျဖစ္၏။မည္သူ႔ကုိမွ် အျပစ္ဆုိဘြယ္ရာမရွိ။
ကုိယ္ျပဳခဲ့သမွ် ကုိယ္ခံရသည္သာ။
အကုုသုိလ္၀ဋ္ေၾကြးဟူသည္ ေရွာင္မလြတ္၊ေျပးမလြတ္။ မဆပ္ဘဲ မေနရ၊ တေန႔တခ်ိန္မွာ အတုိးေရာ အရင္းေရာ ဆပ္ၾကရသည္သာ။ ဘုရား ရဟႏၱာ မ်ားေတာင္ ၀ဋ္ေၾကြးရွိက ဆပ္ၾကရ၏။
ထုိ႔ေၾကာင့္… ေၾကြးယူလွ်င္ ေၾကြးဆပ္ရတာသဘာ၀မုိ႔ အေၾကြး ကင္းေအာင္ ေနႏုိင္ၾကပါေစေၾကာင္း ေမတၱာျဖင့္ သတိေပး လုိက္ပါတယ္။ ။
အရွင္ပညာနႏၵ
ကုိယ့္စိတ္ကုိယ္စစ္(USA)
ေအာက္တုိဘာ၊၅၊၂၀၁၅
မွီျငမ္း=ရဟႏၱာႏွင့္ပုဂၢဳိလ္ထူးမ်ား(ဓမၼာစရိယဦးေဌးလွဳိင္)
        ဓမၼပ်ိဳးခင္းမွ ကူးယူျဖန္႔ေ၀သည္။
      အရွင္နႏၵိယ(သာသနဓဇဓမၼာစရိယ)
                 တန္႔ယန္းၿမိ့ဳ။

သာဓုေခၚဆိုျခင္း(၃)မ်ိဳး

 “သာဓု ၃-မ်ိဳး”
••••••••••••••
သာဓုေခၚတယ္ဆိုတာ အမ်ိဳးအစားအားျဖင့္ သံုးမ်ိဳးရွိတယ္။
အဲဒါေတြကေတာ့-
၁။ သာဓု ေနာက္လိုက္
၂။ သာဓု ဘိန္းစား
၃။ သာဓု အ၀စား-တို႔ပဲ ျဖစ္တယ္-ဟု မိန္႔ေတာ္မူကာ
သာဓု သံုးမ်ိဳးကို ဆက္လက္ ရွင္းျပေတာ္မူသည္။

၁။ “သာဓု ေနာက္လိုက္”
•••••••••••••••••••••••••••••••••
တခ်ဳိ႕က သာဓုေခၚတယ္ဆိုတာ ဘာမွ အားစိုက္ရတာမဟုတ္ဘဲနဲ႔
ယံုယံုၾကည္ၾကည္ ေလးေလးစားစားကို မေခၚခ်င္ၾကဘူး။
သာဓုေခၚျခင္းရဲ႕အက်ိဳးကိုလဲ သိပံု မေပၚဘူး။
စိတ္မပါ့ တပါနဲ႔ သူမ်ားေတြက ေခၚတဲ့ေနာက္ လိုက္ျပီး
သာဓုေခၚလိုက္တာပဲ၊ ဘာရယ္ ညာရယ္ မဟုတ္ဘူး။
သူမ်ားေတြ ေယာင္လို႔ လိုက္ေယာင္သလို ျဖစ္ေနတယ္။
အဲဒီလို ေရာေယာင္ျပီး ေခၚတဲ့ သာဓုမ်ိဳးဟာ သာဓု-ေနာက္လိုက္လို႔ ေခၚတယ္။
အက်ိဳးေက်းဇူး မမ်ားလွဘူး၊ သာဓု-ေနာက္လိုက္ မျဖစ္ေအာင္လဲ
ႀကိဳးစားျပီး သာဓုေခၚၾကပါ။

၂။ “သာဓု ဘိန္းစား”
••••••••••••••••••••••••
တခ်ဳိ႕က်ျပန္ေတာ့လဲ ပါးစပ္ကေလးလႈပ္ရံုမွ်သာ သာဓုေခၚၾကတယ္။
တက္တက္ၾကြၾကြကို မရွိဘူး၊ ၀တ္ေက် တန္းေက်ေလာက္ပဲ
သေဘာထားေနပံုရတယ္၊ သာဓုေခၚျခင္းရဲ႕ အက်ိဳးကို
အထင္ေသးေနၾကသလား မသိဘူး၊ အထင္မေသးရဘူး။
တကမၻာတိုင္တိုင္ေတာင္ အပါယ္ကလြတ္ႏိုင္တဲ့ အက်ိဳးကို ခံစားရတယ္။
စိတ္မပါဘဲ အဲဒီလို ပါးစပ္ကေလး လႈပ္ရံုသာ သာဓု ေခၚျခင္းမ်ိဳးဟာ
အဲဒါ “သာဓုဘိန္းစား”-လို႔ ေခၚတယ္၊ အဲဒါလဲ အက်ိဳး မမ်ားလွျပန္ဘူး။

၃။ “သာဓု အ၀စား”
••••••••••••••••••••••••
ေနာက္တမ်ိဳးက သာဓုအ၀စားပဲ၊ သာဓုေခၚျခင္းရဲ႕
အက်ိဳးကို ျပည့္ျပည္၀၀ ခံစားလိုၾကရင္ စိတ္ပါလက္ပါ ၊
အားပါးတရ သာဓုေခၚၾကဖို႔ လိုတယ္။
အဲဒီလို အားရ ပါးရ ေခၚတဲ့ သာဓုမ်ိဳးက်ေတာ့
အက်ိဳးျပည့္ျပည့္၀၀ ရရွိခံစားရမွာမို႔ အဲဒါ “သာဓု အ၀စား” လို႔ေခၚတယ္၊

သာဓုသံုးမ်ိဳးဟာ ေခၚတဲ့ပုဂၢိဳလ္ေတြမွာ ပေယာဂ
တူၾကေပမယ္လို႔ ေစတနာကြာျခားမႈအရ အက်ိဳးေပးတဲ့အခါမွာလည္း
ကြာျခားတယ္ဆိုတာ နားလည္သေဘာေပါက္ထားၾကဖို႔ လိုပါတယ္။

ေရစက္ခ် အမွ်ေ၀တိုင္း သာဓုေခၚတဲ့အခါ သာဓုအ၀စားနဲ႔
အမွ်ေ၀ သာဓုေခၚၾကဖို႔ လိုတယ္။သာဓုေခၚတဲ့အခါမွာ
စိတ္ပါလက္ပါ အားပါးတရ ေခၚၾကဖို႔ ေျပာလိုတယ္၊
အက်ိဳးျပည့္ျပည့္၀၀ ရခ်င္ၾကရင္ သာဓုအ၀စားနဲ႔ သာဓုေခၚၾကပါလို႔
မွာလိုတယ္-ဟူ၍ သတိေပး ေဟာၾကားေတာ္မူခဲ့ပါသည္။

 【မဲေဘာင္ဆရာေတာ္】ဧ။္post ကို
     ဓမၼပ်ိဳးခင္းမွ ကူးယူေ၀ငွပါသည္။
   အရွင္နႏၵိယ(သာသနဓဇဓမၼာစရိယ)
            တန္႔ယန္းၿမိ့ဳ။

ေဇာတိကသူေဌးအေၾကာင္း

ေဇာတိကသူေဌးအေၾကာင္း
***************
ေဇာတိကအေလာင္းသည္ ႀကံခင္းပိုင္ရွင္ ျဖစ္ခဲ့၏။ တေန႔သ၌ ႀကံတေခ်ာင္းကို ယူလာရာ လမ္းတြင္ ဆံုမိေသာ ရွင္ပေစၥကဗုဒၶါတပါးကို လွဴလိုက္၏။ ထိုေကာင္းမႈေၾကာင့္ နတ္ျပည္၌ အႀကိမ္ႀကိမ္ ခံစားျပီးေနာက္ ၀ိပႆီျမတ္စြာဘုရား ပြင့္ေတာ္မူေသာအခါ သူေဌးႀကီးျဖစ္ျပီး ရတနာခုနစ္ပါးျဖင့္ျပီးေသာ ရတနာခုနစ္ပါး အျပည့္ခင္းထားေသာ ေက်ာင္းေတာ္ႀကီး ေဆာက္လွဴ၏။ ေက်ာင္းသို႔ ေရာက္လာသူတိုင္းကို အလိုရွိသမွ် ယူသြားေစ၏။ ထိုအတြင္း ပုဏၰားတေယာက္သည္ ဘုရားေျခေတာ္ရင္းက ပတၱျမားကို ခိုးယူျပီး ၀ွက္ထားသည္ကို ျမင္ေသာအခါ စိတ္မေကာင္းျဖစ္ရ၏။ ျမတ္စြာဘုရားထံ ခ်ဥ္းကပ္၍ ေနာင္ဘ၀ အဆက္ဆက္ ဘုရားတပည့္ေတာ္၏ ပစၥည္းမွန္လွ်င္ ခ်ည္မွ်င္တမွ်င္မွ် မယူႏိုင္ပါေစသတည္း-ဟု ဆုေတာင္းသည္။
ထိုအခါ ဘုရားရွင္က ခြင့္ျပဳေတာ္မူ၏။

ရွင္ေတာ္ေဂါတမ လက္ထက္တြင္ အလြန္ၾကြယ္၀ခ်မ္းသာေသာ သူေဌးႀကီးျဖစ္လာျပန္၏။ ျမတ္ဗုဒၶ သီတင္းသံုးရန္အတြက္ ေက်ာင္းေဆာက္ရန္ ေျမရွာ၍ ျပဳျပင္ရာ သိၾကားမင္းသည္ လက္သမားအသြင္ ဖန္ဆင္း၍ သူေဌးထံ ခ်ဥ္းကပ္လာ၏။ ဤတြင္ ေျမျပဳျပင္ေရး၊ အစစ လိုေလေသးမရွိ စီမံေရး၊ ေက်ာင္းေဆာက္ေရးတို႔ကို စီစဥ္၍ ျပီးေစ၏။ ျပီးလွ်င္ ရတနာခုနစ္ပါးႏွင့္ ျပည့္စံုေသာ ဘံုခုနစ္ဆင့္ ျပသာဒ္ႏွင့္တကြ ရတနာအမ်ိဳးမ်ိဳးျဖင့္ စီျခယ္ထားေသာ အမိုးအကာ၊ နံရံ တံခါး ေလွကား စသည္တို႔ကို လိုေလေသးမရွိ ထူးျခားအံ႔ၾသဘြယ္ ျဖစ္ေပၚေစ၏။ တေန႔သ၌ ေဇာတိက၏ေက်ာင္းကို ၾကည့္ရန္ ေက်ာင္းေတာ္သို႔ ဗိမၺိသာရမင္းႀကီး ေရာက္လာ၏။ သားေတာ္ အဇာတသတ္မင္းသားငယ္ကိုလည္း လက္ဆြဲလ်က္ ေခၚလာခဲ့၏။ သားေတာ္သည္ ခ်က္ခ်င္းအၾကံေပၚလာ၏။ ငါ၏ခမည္းေတာ္သည္ ညံ႔လွေခ်တကား၊ သူေဌးဆိုသူက ရတနာျပာသာဒ္ႏွင့္ ေနႏိုင္ပါလ်က္ တို႔ကေတာ့ သစ္သားနန္းေတာ္ျဖင့္သာ ေနႏိုင္၏။ ငါသာ မင္းျဖစ္ခဲ့လွ်င္ ဤအေဆာက္အအံုကို သိမ္းယူမည္-ဟု စိတ္ကူးမိသည္။

အဇာတသတ္မင္းသားသည္ ဖခင္မင္းႀကီးကို သတ္ျပီးေသာအခါ စစ္သည္ဗိုလ္ပါ စုေဆာင္း၍ ေဇာတိက ေနအိမ္ကို တိုက္ခိုက္ရန္ ေရာက္လာ၏။ ဤတြင္ အရပ္ေလးမ်က္ႏွာ၌ နတ္ဘီလူးမ်ား ကာကြယ္ေစာင့္ေရွာက္ေနသျဖင့္ တံတိုင္းအနီးသို႔ပင္ ကပ္ရန္ မတတ္ႏိုင္ေပ။ စိတ္ပ်က္ေနေသာ အဇာတသတ္သည္စစ္ရႈံး၍အျပန္တြင္ ေ၀ဠဳ၀န္ေက်ာင္းေတာ္သို႔၀င္ရာ ေဇာတိကသူေဌးကို ေတြ႔ရသျဖင့္ အမ်က္ေဒါသ ျဖစ္သြားသည္။ သင္သည္ သူေတာ္ေကာင္းေယာင္ေဆာင္၍ ဘုရားအနားကပ္ေန၏။ သင့္စစ္သည္မ်ားကို ငါ့စစ္သည္မ်ားႏွင့္ တိုက္ခိုက္ရန္ စီမံထားခဲ့သည္မဟုတ္ေလာ-ဟု စြပ္စြဲ၏။ ေဇာတိကသည္ သူမရွိမီ သူ႔အိမ္ကို တိုက္ခိုက္ရန္ အဇာတသတ္မင္း သြားသည္ကို ရိပ္မိလိုက္၏။ သူေဌးက အဇာတသတ္မင္းကို
အရွင္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳး သေဘာမတူလွ်င္ ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳးပိုင္ေသာပစၥည္း ခ်ည္မွ်င္တမွ်င္မွ်ပင္ ယူရန္ မတတ္ႏိုင္ပါ။ ယခု ကၽြန္ေတာ္မ်ိဳး ၀တ္ထားေသာ လက္၀တ္ရတနာ စသည္တို႔ကို အရွင္လိုခ်င္လွ်င္ ျဖဳတ္ယူၾကည့္ပါ-ဟုေျပာ၏။ အဇာတသတ္မင္းသည္ အဖိုးမျဖတ္ႏိုင္ေသာ လက္စြပ္ ေက်ာက္ စသည္တို႔ကို အားရွိသမွ် အတင္းႀကိဳးစားျဖဳတ္ယူရာ ေခၽြးဒီးဒီးပင္ က်လာသည္။ သို႔ေသာ္လည္း ေဇာတိကလက္ေပၚရွိ ပစၥည္းမ်ားကား ေရြ႔လ်ား၍ပင္ မလာေပ။ ထို႔ေနာက္ အဇာတသတ္မင္းကိုၾကည့္၍ လက္စြပ္အားလံုး ယူလိုလွ်င္ လက္၀ါးျဖန္႔ေတာ္မူပါ-ဟု ေျပာျပီး သူ၏ လက္ကိုလႈပ္ခါခ်လိုက္ရာ လက္စြပ္မ်ား အလြယ္ကူ ေလွ်ာက်ကုန္သည္။ ထိုအခါ ေဇာတိကသူေဌးသည္ ေလာကႀကီး၌ ေနထိုင္ရန္ျငီးေငြ႔သျဖင့္ ျမတ္စြာဘုရားထံ ခြင့္ပန္ျပီး ရဟန္းျပဳသည္။ ထို႔ေနာက္ တရားအားထုတ္ရာ မၾကာမီ ရဟႏၲာအျဖစ္ ေရာက္ေတာ္မူေလသည္။ ရဟႏၲာျဖစ္သည္ႏွင့္ တျပိဳင္နက္ သူေဌး၏ ႀကီးက်ယ္ဆန္းၾကယ္ေသာ ဗိမာန္ႀကီးႏွင့္ ေျခြရံသင္းပင္း ဆင္ျမင္း ကၽြဲႏြား ရထား ဥယ်ာဥ္ စည္းစိမ္တို႔သည္ အားလံုးေပ်ာက္ကြယ္ၾကေလသည္။ သီတင္းသံုးေဖာ္ ရဟန္းမ်ားက သင္၏ စည္းစိမ္ ဥစၥာ ရတနာအလံုးစံုကို သတိရပါေသးသလား-ဟု ေမးေသာအခါ ဘုရားရွင္က ငါ၏ သားေတာ္ ေဇာတိကသည္ အရဟတၱဖိုလ္သို႔ ေရာက္ျပီးျဖစ္၍ တဏွာ ေလာဘ သံေယာဇဥ္ အားလံုး ကင္းရွင္းေလျပီ-ဟု ေျပာကာ ေအာက္ပါဂါထာကို ေဟာေတာ္မူေလ၏။

( ပါဠိဂါထာ )
ေယာဓ တဏွံ ပဟႏ႖ာန ၊ အနာဂါေရာ ပရိဗၺေဇ ။
တဏွာဘ၀ ပရိကၡီဏံ ၊ တမဟံ ျဗဴမိ ျဗာဟၼဏံ ။ ( ၄၁၇ )

( ျမန္မာျပန္ )
ဤေလာက၌ အၾကင္ပုဂၢိဳလ္သည္ လူ႔ေဘာင္ကို စြန္ခါြ၍ရဟန္း ျပဳလာ၏။
တဏွာကုန္ခန္းေလျပီးျဖစ္ေသာ ထိုသူကို ျဗာဟၼဏ (သူေတာ္စင္) ဟူ၍ ငါဘုရား ေဟာေတာ္မူ၏။

( လကၤာ )
လူမ်ားျဖစ္ပြား၊ ေႏွာင္ဖြဲ႔မ်ားကို၊ ပယ္ရွားစြန္႔ခြါ၊
နတ္မွာျဖစ္ပြား၊ စည္းစိမ္မ်ားကို၊ ေက်ာ္လႊား၍သာ၊ လြန္ေျမာက္လာလ်က္၊
ေလးျဖာေယာဂ၊ ကင္းလြတ္ကမူ၊ ထိုသူကိုသာ၊ ငါက ျဗာဟၼဏ၊ ေခၚျမြက္ဟ၏။

( ျဗာဟၼဏ၀ဂ္ ေဇာတိကေတၳရ၀တၳဳ )

         ဓမၼပ်ိဳးခင္းမွ ကူးယူေ၀ငွပါသည္။
       အရွင္နႏၵိယ(သာသနဓဇဓမၼာစရိယ)
                တန္႔ယန္းၿမိ့ဳ။
  ၂၀၁၅ ဧ။္ေနာက္ဆုံးေန႔။(31:12:2015)